Fecha de dotación | 2009 |
---|---|
Organizaciones adjudicatarias | CONICYT |
Contenido relacionado
-
Resultados de investigación
-
Cross-cultural comparability of noncognitive constructs in TIMSS and PISA
Producción científica: Contribución a una revista › Artículo › revisión exhaustiva
-
Teachers in England’s Secondary Schools: Evidence from TALIS 2013. Research Report
Producción científica: Informe/libro › Informe oficial
-
High-quality teacher professional development and classroom teaching practices: Evidence from TALIS 2013.
Producción científica: Documento de trabajo
-
Teacher professional development and student achievement in mathematics: a cross-national analysis of TIMSS
Producción científica: Contribución a una revista › Artículo de la conferencia › revisión exhaustiva
-
How can professional development enhance teachers´ classroom practices?
Producción científica: Otra contribución
-
A developmental evaluation approach to lesson study: exploring the impact of lesson study in London schools
Producción científica: Contribución a una revista › Artículo › revisión exhaustiva
-
Empowering teachers with high-quality professional development
Producción científica: Otra contribución
-
Asegurando la validez de las comparaciones internacionales en la Encuesta Internacional de Enseñanza y Aprendizaje (TALIS)
Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congreso › Capítulo › revisión exhaustiva
-
Tesis académicas